Jag ger er...

...sexmånaderstjejen!

(Nej det gör jag inte för det orkar inte vårt j*vla internet med. Ni får helt enkelt tänka er en flinandes liten A i för stor vintermössa istället. Söt som socker. Såklart!)

Ett halvår har alltså gått sedan jag och T för första gången fick träffa vår stora kärlek, älskade lilla dottern. Tiden går fort, för fort gott folk. Jag försöker verkligen ta vara på varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund tillsammans med lilla A. Det är mycket mysimys och pussar i detta hem. Mycket!
Om ett halvår firar vi alltså ettårskalas, förmodligen i den här stans underbaraste trädgård. Då är det midsommarafton och jag oroar mig redan för lilla As midsommaraftonsfirande/födelsedagsfirande framöver, om ett antal år alltså. När hon befinner sig i firafiraåldern. Men det tar vi då. Idag firar vi halvåret med havregröt och blåbärspuré, det är grejor det för en liten halvårsplutt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis Alice Brallis! Du är sötast i stan! Fira som bara den! Kram och nosbuffar från oss!

2008-12-19 @ 13:05:21
URL: http://honsadet.blogspot.com
Postat av: Carin

Å grattis tjejen!

Emma: inte behöver du oroa dig, du har ju alltid skött dig....vad jag vet ;-)



Kramis och god jul!

2008-12-19 @ 19:48:32
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Sandra

Mysigt, grattis i efterskott. önskar Sigge o hans mamma

2008-12-20 @ 22:44:39
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0