plaskiplask

Idag önskar jag att jag hade filmat lilla A när hon badade! Ni hade velat se det. Hej å hå vad det plaskades. Hon hann inte mer än i badbaljan förrän hon började plaska å det vildaste med båda händerna. Hon fullständigt sket i sina små badankor och gav järnet i plaskandet istället. Hennes två kusiner tittade storögt på när hela jag blev dyngsur och badrumsgolvet blev till en sjö. Lillkusin E tyckte att så hade minsann aldrig hon badat när hon var liten, men storkusin E sa att det hade hon visst gjort. För så gör man faktiskt när man är liten och ja, hon hade nog gjort så själv också. För det får man när man är en liten pytting. Vi kunde inte annat än skratta åt allt det blöta allihopa. Och mitt i alltihopa satt lilla A och plaskade ännu mer och var sådär söt som bara hon kan vara.
Det är ljuvligt att se hur mycket kusinerna de tycker om lilla A. De vill vara med på allt. Ha henne i knät, leka och busa, byta blöja, bada, mata, you name it. Det är kärlek big time!

Kommentarer
Postat av: Carin

Ville bara passa på at önska Gott Nytt År!!

Sköt om er!



KRAM!

Ps. det är härligt att bara, snart dags att kolla tempen i havet, men i dag när jag gick ut var det -10, jag väntar ett par dagar tills vi har plus!

2009-01-02 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0