fika i stora lass

Idag har lilla A och jag varit ute på vift stora delar av dagen. Vilket är kul och bra, för om vi är hemma en hel dag blir hon snabbt uttråkad. Hon vill vara där det händer. Såklart. Mysmys på förmiddagen och sedan bar det av till M i föräldragruppen som bjöd på maffig julfika med kakor och julgodis i stora lass. Med fem pyttekompisar runt omkring sig kan man ju inte sova, så lilla A flirtade och röjde på bästa lilla Asätt! Efter några mysiga timmar så körde vi vidare till den på många sätt vackra vännen U och snygga coollugna hunden R för ytterligare fika, mys och pratiprat. Jag blir alltid lika imponerad av R som tar pyttingar med ro och som nöjer sig med att nosa lite. Sedan lägger han sig ner och coolar vidare. Nu vill jag lova att lilla A sover sött på vår säng. För hos U och R kunde hon ju inte heller sova. Hon är en sådan nyfiken och social tjej som vill vara med. Som sagt.
Nu väntar jag på T som för tillfället är på bio. Han kommer hem med McD-mat till mig. Gottigott. Sedan blir det den rafflande upplösningen på Bonde söker fru *hrm* :) Därefter blir det förmodligen en tidig kväll i säng med korsordslösande vilket jag helt har snöat in på. T köpte till och med en korsordstidning åt mig i veckan, så jag är välförsedd med kryss.
I morgon ska jag handla sista klapparna. Det är iallafall planen. Har bara två kvar så det är lugnt. Efter tips från U så blir det förmodligen en tur till Kosta Outlet i dagarna också. Där kan man fynda fint!
Det var förresten rent flyt att jag kom in på nätet nu. Det har nämligen börjat krabba igen. Så när nästa blogginlägg kommer vet ingen.


Kommentarer
Postat av: Carin

Hello!

Vilken dag ni har haft, ett evigt flängade. Förstår att lilltösen var trött då.



Fika i mängd och parti låter inte bara trevligt utan gott också!

Må väl!



kram Carin

2008-12-18 @ 13:15:44
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Tack för igår finisar! Så mysigt att ni ville komma hit och hänga med mig och Roddan. Tack för fikat också!



Jag kan säga såhär... jag slängde i alla fall handväskan efteråt! Och det har bara hänt en gång till sedan dess... men aldrig i någon handväska.

2008-12-18 @ 17:12:31
URL: http://honsadet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0