utmanad igen

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
1. SVT:S dokumentärserier Barnmorskorna och Singelmammor
2. Svensson Svensson
3. På spåret
4. diverse inredningsprogram som t.ex. Äntligen hemma
5. Miami Ink
6. Oskyldigt dömd
7. Dokumentärprogram i allmänhet
8. Bonde söker fru (sa hon med lätt rodnad på kinderna)

8 saker jag gjorde igår:
1. Hälsade på pappa
2. Svor över ett ickefungerande internet
3. Pussade T och lilla A
4. Funderade över julen
5. Åt en clementin
6. Busade med lilla A
7. Skjutsade mormor till PROs årliga julfest
8. Soffslappade

8 saker jag ser fram emot:
1. Se lilla A växa och utvecklas
2. Lilla As nästa högskatt som är det bästabästa
3. Jul- och nyårshelgen med nära och kära
4. En klipptid hos frisören
5. Våren
6. Att hitta en ny lägenhet/hus
7. Semester med T och lilla A
8. Livet

8 favoritrestauranger:
Äter sällan ute och gör jag det blir det ofta på någon av följande två favvoställen:
1. Lilla Puben
2. Mamas & Papas


8 saker på min önskelista:
1. Att alla mina nära och kära (och jag själv) ska få vara friska och glada
2. Mer empati hos människor i världen
3. En hel hög med pocketböcker
4. Högre lön
5. Fred på jorden
6. En tidningsprenumeration på Föräldrar & Barn
7. Ekorrklänningen från Nümph
8. Minus en sisådär sju kilo på vågen

8 personer jag utmanar:
De som känner sig manade och vill får gärna hoppa på utmaningen, men jag utmanar ingen denna gång.

Kommentarer
Postat av: Jessica Pi

Men Emma (med fasa i rösten) du borde verkligen rodna mer för Svensson Svensson...jag trodde inte mina ögon!! Roligt värre!

2008-12-12 @ 17:10:49
Postat av: Jessica Pi

Vet du vad, eftersom jag fortfarande är sjuk, så har jag tillbringat halva lördag kväll med Bonde söker fru... Jisses...

2008-12-13 @ 21:12:54
Postat av: Jessica

jag hann till och med se fem minuter av Svensson Svenssons. Hur sjukt som helst. Men han märka killen var snygg. Och grabbarna hos Hanna är rätt så söta, unga och oförstörda :)

2008-12-13 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0