från A till Ö - en snodd lista


Anlag för: fräknar, vilka jag nu odlar i solen

Brister: att jag kan vara satans tjurskallig och inte snacka när jag borde

Cognac: ja tack, jag kan ta ett glas

Drömmer om: en lycklig framtid

Egogrejer jag gör ibland: struntar i det sociala och lägger mig vråltidigt med en bok i näven istället

Föraktar: mobbing

Gillar: en massa saker, såsom våren, solen, havet, fågelkvittret...

Hoppar högt när: jag sitter i min egna värld med musik i lurar eller förjunken i en bok och någon plötsligt är nära inpå mig

Irriterar mig ibland: att jag blir irriterad på småsaker när det finns betydligt större problem

Jag undviker helst: att gå ensam i natten. Mörker och det som kan gömma sig där är läskigt

Kanonkillen: finns

Längtar efter mest just nu: en riktigt kul kväll med fina tjejor

Motsätter mig: förtryck

Njuter av: livet som mamma till finaste lilla A!

Om jag vore en bil skulle jag vara: en bullig bil med plats för många

Planer för framtiden: fortsätta att jobba på att vara en tålmodig, glad och lekfull mamma till den bästa av döttrar

Q som i: tequila, ungdomens hotshot

Ring: ja

Städning: behövs alltid i detta leksaksbelamrade hem. Synd att det är så in i bänken tråkigt

Tidning jag läser: Barran, Föräldrar & barn, Vi föräldrar

Under kudden har jag: tischa och pyjamasbrallor

Vid en dejt skulle jag vilja: gå en riktig långrunda genom stan och bara prataprata

Xylofon: är jag inte någon hejare på

Yttrar mig helst inte om: saker som jag egentligen inte vet någonting om fast jag kanske borde

Zebra: ett vackert djur. Randigt är fint

Åldersskillnad: spelar ingen större roll så länge man har utbyte av varandra

Älskar: min dotter gränslöst!

Önskar mest av allt just nu: friskhet i mitt hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0