hej världen här kommer jag

Jag försöker få in i skallen att lilla A numera inte längre sitter kvar där jag sist satte ner henne. Jag kan inte längre gå och bädda sängen eller sätta upp håret och tro att hon helt oskyldig sitter kvar på samma fläck som sist. Det kan numera vara så att hon när jag vänder ryggen till har lyckats få av locket till sophinken i badrummet och utforskar innehållet (jodå) eller sitter och provsmakar på någon sko i hallen (grusigt). Igår hann jag få tag i henne någon sekund innan hon var framme och ryckte i sladden till en lampa som står i köksfönstret.Det hade kunnat sluta illa om hon fått den i huvudet. Så ja, det gäller att vara på tå här för tillfället med en liten tjej som upptäcker världen. Men det är underbart att se hennes framfart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0