i spotifyspellistan just nu

Catch the wind - Donovan
Dom band som binder mig - Lisa Ekdahl/Lars Winnerbäck
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din - Håkan Hellström
Hos dig är jag underbar - Patrik Isaksson
Give me that slow knowing smile - Lisa Ekdahl
Natten skyddar dem älskande - Lisa Ekdahl/Lars Winnerbäck
Där gullvivan blommar - Grymlings
Jag har gått inunder stjärnor - Bo Sundström/Frida Öhrn
Kalles klätterträd - Jojje Wadenius
För sent för edelweiss - Håkan Hellström
Du är visst lycklig för ingenting - Bo Sundström/Frida Öhrn
Blackbird - Paul McCartney
Hjärtat vet mer än vi - Helene Sjöholm/Patrik Isaksson
Evighet - Tomas Andersson Wij
Yesterday - Paul McCartney
Foxy Lady - Jimi Hendrix


Kommentarer
Postat av: U

Tack för tips! Nu har jag lyssnat på alla! tummen upp

2009-04-30 @ 17:07:54
Postat av: fr olin

en lista helt i min smak...

2009-05-01 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0