kan vi inte bara få vara friska tack

Nu är vi trötta på att lilla A aldrig kan få vara frisk någon längre tid. Hon har feber som kommer och går och har gjort så ett tag. Hon tar sig för örat ibland, äter jättedåligt sedan ett par dagar tillbaka och är gnälligare än hon brukar vara stundvis. Stundvis är hon dock sitt "vanliga jag", en glad tjej som tittar i sina älskade böcker, skrattar, flinar, snackar, busar... Jag får ingen rätsida på det här. Har iallafall fått en läkartid idag. Jag hoppas de hittar vad felet är för det är jobbigt för alla, särskilt för lilla A, att aldrig bara få vara friska och glada. Det tär.

Kommentarer
Postat av: JP

Hoppas läkartiden gav nåt bra, så trist att vara sjuk och hängig. Fram för feberifri vår. Solen är ju här! Ps.. älskar ditt Kalmar med omgivningar...

2009-04-14 @ 14:42:18
Postat av: U

host,host, snörvel, snörvel På lördag är jag frisk och fixar Spotify till dig på kvällen! :)

2009-04-15 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0