Solen i ögonen

Alltså ja, jag tycker fasligt mycket om Lasse. Han är så fin och bra. Bäst. Hans texter har en mening och en kärna som jag älskar. Jag kan känna känslan och vara där. Dras med och få hjärteknip. Bli rusig. Om jag hade varit femton hade mina skolböckers pärmar varit nerklottrade av hans namn och utdrag ur låttexter. Hjärtan överrallt. Förmodligen hade jag klottrat lite på ryggan också. Men nu är jag trots allt inom en mycket snar framtid en tre-nolla. Och då får man väl besinna sig lite. Men han är min musikkärlek. Det är han.

Kommentarer
Postat av: Carin

Min med!

Jag gillar honom helt klart bäst med Hovet. Det blir lite ösigare. Katt på hett plåttak-Ilove!

Men även med Miss Li blir har super!



F-N missade det igår!

kramis

2009-01-15 @ 09:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0