mera loppis

Min jakt efter en docksäng i lite äldre modell till lilla A fortsätter. Jag fann den inte på dagens loppisrunda heller. Däremot köpte jag ett par finfina jeans till henne för 10 pix samt en elefant, en tiger och en zebra i gummi(?) för samma peng. Gött mos!
I somras köpte jag en gammal pall på loppis för en tjuganånting. Den hade sett bättre dagar, hade fult skavda ben och en ryslig mossgrön sits a la länge sedan. Men med lite färg och nytt tyg så blev den så här fin:



Lilla A slår med handen på sitsen då och då vilket betyder att hon vill sitta där en stund. Det måste betyda att hon gillar den. Visst.

 Hopptestar nya jeansen.
 En av stans sötaste jeansrumpor!
Förresten, jeansen låg i en låda märkt pojkkläder. Blir man trött eller?

Kommentarer
Postat av: petronella

Ja man blir trött ända in i själen. Att dom aldrig lär sig!

2009-10-31 @ 20:53:00
Postat av: U

Trött blir man!!!



Du! Kan man få följa med dig på loppis nån gång, du verkar hitta de bra!

2009-11-01 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0