senaste nytt från en sextonmånaders (om drygt fyra timmar)

Hej!

Nu kan jag hoppa.
Jag pussar gärna mamma och pappa samt djuren i mina böcker.
Jag försöker säga mitt namn och det går ganska bra emellanåt.
Jag klappar händerna när jag gjort något bra och annars också. Heja mig liksom.
Jag har börjat med inskolning till förskolan. Jag tycker att det är ganska spännande. Jag har en favoritfröken, resterande gillar jag inte ännu. 
Mammas köttgryta kan vara något av det godaste jag har ätit. Näst efter lasagne möjligtvis.
Jag tycker om cornflakes. Utan mjölk.
Jag är fortfarande lika jäkla envis. Jag vill få som jag vill helt enkelt. Får jag inte det händer det ofta att jag kastar mig på golvet, skriker och gråter. Det brukar inte hjälpa.
Jag är gärna i centrum. Titta på mig!



Puss / Lilla A

Ps: Stort grattis och många kramar till fina vännen L och hennes R som den 13/10 fick en underbar liten son. Vi ser fram emot att beskåda underverket snart!

Kommentarer
Postat av: Carin

Lika envis som sin mor kanske? Men det är bara bra att vara envis...man kommer långt på det!



Skönt att se att allt är bra med er!

kram Carin

2009-10-20 @ 21:09:28
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0