smyckad

Lilla A älskar att plocka med min armband Hon tar dem av och på, fixar och donar.

 Fint med båda på samma arm.
 Fast ännu finare så här förståss.
 Gudars vad kul!


Och se så fin hon är i helgens loppisfynd, en biltröja som jag gav femton pickalurer för:


På loppisen köpte jag också fyra böcker till A för sammanlagt 30 spänn samt en leksaksbil för en femma. Jag gillar grejen med loppis och second hand, att kunna fynda fina grejer billigt som kanske skulle blivit kastat annars. Lajki lajki!

Kommentarer
Postat av: fru olin

jättefin tröja!!!!!och ännu finare Alice!

2009-10-28 @ 21:05:05
Postat av: Sandra

Kul med loppis! =) Tänkte bara kolla om du kommer på söndag... M, M, M, och I har i vilket fall tackat ja. Bara så att du vet att de är här då...

2009-10-30 @ 22:06:51
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/
Postat av: Carin

Hon är ljuvlig lilla A.

Jag har en sovandes 4-bent "lilla" A i mitt knä. Härligt! Mig drog hon upp kl. 6 för att sedan somna i mitt knä. Men.... jag har fått en hel del jobb klart.



kram och trevlig helg!

2009-10-31 @ 08:41:40
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0