drömstället

Nu har jag iallafall läst en av alla de olästa böcker som finns i bokhyllorna här hemma. Det var en lättsam bok som jag inte behövde fundera en massa runt, ingenting alls faktiskt. Inte heller en bok som jag gått och längtat efter att få läsa vidare i på dagarna. Man får följa Sophies liv under 25 år med jobb. kärlek, vänner och familj.
För mig är det en bok som inte lämnar något avtryck.
Betyg: två A av fem möjliga.

Omslagsbild: ISBN 9789100114954, Drömstället

Nu börjar jag på ännu en bok i genren chic-lit:
 
Omslagsbild: ISBN 9789185625512, Här och nu

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Vet inte om du hinner läsa detta men vi bestämde kl 11 vid kvasten imorgon (fredag). Hoppas att ni kan!

2008-11-20 @ 10:36:27
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0