jag ger er...

...en aldeles underbar liten femmånaderstjej (och hennes kära mor):

 Fem månader idag!

Lilla A är verkligen en härlig unge med humör och mycket vilja. Hon är full av energi och bjuder oss på många glada skratt varje dag. Hon är nyfiken till max och allt ska in i lilla söta munnen och smakas på. Att kärt barn har många namn stämmer väl in på lilla A för smeknamnen är otaliga. Det är ganska sällan hon får heta det hon verkligen gör. Det är inte alltid man hänger med i svängarna när det gäller hennes utveckling. Efter en incident igår då hon ramlade ur babyskyddet och ner  framstupa på kaklet i simhallen så vet jag att jag alltid ska spänna fast henne om jag så bara ska gå en meter. Tack och lov gick det bra! Leksaker i all ära, får lilla A en tidning att prassla med då är det verkligen fest! För T och mig är varje dag med lilla A en fest och ett äventyr. Tänk att vi fick just henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0