redan söndagkväll

Helgen har gått ovanligt fort här, den bara swischade förbi. Igår var vi hos lilla A:s faster och kusiner. Där bjöds vi på mycket mysimys, bus och god mat. Kusin lill-E bjöd som vanligt på storshow, pratade i ett och var i ständig rörelse. Jag skulle vara helt totalslut efter sisådär 2 minuter om jag höll hennes tempo. Imponerande! Åttaåriga stor-E skulle på disco och frågade var tionde minut om det var länge kvar tills hon skulle bli hämtad av kompiens mamma. Vilken känsla, att vara åtta år och få gå på disco. Magiskt! Jag kan återkalla den där känslan vilken sekund som helst. Pirr!
Idag har vi varit hos lilla A:s morfar och ätit älgstek. Det går inte av för hackor det inte. Kusin E med familj var också med vilket betyder många glada skratt. Barnskratt is the shit! Av det får jag aldrig nog!

 Väl påklädd på väg mot morfar.


Kommentarer
Postat av: U

Kommer du ihåg discona i minigympasalen bakom matsalen på Vasaskolan. Man fick köpa popcorn för några kronor struten och när det var danstävling blev man knackad p åaxeln om man åkte ut... Det var tider det!

2008-11-16 @ 22:06:19
Postat av: Emma

absolut! those were the days!

2008-11-17 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0