...

Det går en aning trögt med bloggandet här. Inspiration saknas. Liksom ork. Jag är så trött så trött på kvällarna. Jag skulle kunna gå och knoppa redan klockan 19 om jag fick. Nu somnar jag runt klockan 21 istället, antingen under en filt i tv-soffan eller bredvid lilla A i vår säng. Är det någon som har något fint gammalt husmorstips mot denna förjordade trötthet?

Jag har förresten läst ut "Här och nu" av Elisabeth Andersson. Den var lättsam och bra och en bok som jag snabbt läste ut. Den handlar om Sofie och modeföretaget fashion. Om hur Sofie i konkurrens med VD:ns dotter strävar efter just VD-posten i företaget. Om med- och motgångar. Om de två bästa kompisarna som alltid finns där och ställer upp. Om kärlek som brister och som kan hittas där man inte tänkt sig. Läsvärd.

Omslagsbild: ISBN 9789185625512, Här och nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0