senaste nytt

Har som sagt haft en finfin helg med vännen Jenny som kom med flyget från Sundsvall i onsdags. Vi har myst, pratat och skrattat och tagit igen en del av det vi missat eftersom vi inte har träffats sedan hon flyttade från stan 2005. Vi tog en tur till Växjö i lördags för att träffa en annan kär vän, Mia, som vi inte heller sett på ett tag. Mysigt! Lilla A storcharmade Jenny och Jenny storcharmade lilla A. De blev riktiga polare kan man säga. Jag var inte särskilt intressant när Jenny var i närheten, då var det bara flin och bus med henne som gällde. Nu kom vi överrens om att det inte får ta 3½ år tills vi ses igen! Kanske kan det bli en liten tripp till Söderhamn för sommarstugebesök i skärgården redan till sommaren...

 Mysimys!


Igår tog KFF det efterlängtade SM-guldet i fotboll! Vi var hos mamma och såg matchen på TV. Jag, som har allt annat än nerver av stål, vankade av och an i lägenheten när KFF låg under och Elfsborg ledde. Men jag hade inte behövt vara så nervös för KFF fixade det ju. Hurra hurra, säger vi och är lite extra rödvita i hjärtat efter en sådan rackarns bra bedrift!

Nu ska lilla A och jag till simhallen för undervattensfotografering! Lillfisen är en baddare på att dyka så det ska säkert gå bra...
Och för er som undrar så står det fortfarande 0-0 i matchen lilla A / barbapapa.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Emsan!!

Ett stort stort GRATTIS till er underbara lilla tös. Men vad står lilla A för? Förstår om du inte vill lägga ut det på bloggen, men i ett mail kanske.....



Ser att ni letar hus....rätt läge att göra det i i alla fall. Priserna måste sjunkt en del.



Kan inte hålla med om det där med fotbollen. Var och kollade på Elfsborg-HBK förra måndagen, sicken skitmatch. Domaren dömde bort klubbens första mål...sen kunde IFE ösa in 3 mål på mindre än 10 minuter. Inte så kul att vara den enda på hela långsidorna att heja på HBK då. MEn jag skrev och stod i...som vanligt! Förvånad??



Stor kram Carin

2008-11-10 @ 16:41:20
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Carin

vilket underbart namn :-)

MEn vi lånar bara vovven, så att någon av oss (hmm inga namn) inte bara sitter och jobbar utan gör något vettigt av sitt liv ;-). Han, den andre, brukar hota med att stänga strömmen så jag inte kan ha datorn, tack och lov för bärbara datorer då ;-)



STORA KRAMEN



Ps. lägger upp länk till din blogg på min blogg, hoppas ok!

2008-11-10 @ 18:28:53
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0