utmanad

Har blivit utmanad av Jessica. Utmaningen lyder som följer:

Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga. Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. 

1. Jag har lite tvångssyndrom och kan inte köpa antalet fem eller tio av någonting. Kan heller inte ha med dessa nummer på t.ex. en lottokupong. Fem broccolibuketter (eller nåt annat) på tallriken funkar inte, liksom inte antalet tio. Fråga mig inte vad som skulle hända ifall jag hade det för det vet jag inte. Det bara är så.
2. När jag äter godis eller nötter så tar jag alltid tre i taget. Går det inte jämt ut så slänger jag resten.
3. Jag kan få för mig att folk i min närhet tycker jag är konstig och att de pratar skit om mig när jag inte är i närheten. Det kanske gör att jag blir lite konstig...
4. När jag födde lilla A gjorde det naturligtvis ont, men jag trodde det skulle vara sju resor värre. Skulle lätt göra om det!
5. Jag födde till musik av Winnerbäck och Melissa Horn samt till ett radioreferat av en gruppspelsmatch i fotbolls-EM mellan Sverige och nåt annat lag.
6. Ibland smygäter jag godis mitt i veckan och sopar igen alla spår så ingen ska komma på mig.
7. Jag tycker strumpbyxor är snyggt men hatar att ha de på mig eftersom grenen hänger vid knäskålarna efter två minuter.

Jag utmanar härmed:
Carin
Eva
Sandra L
Sandra A
Linda
Mia
Roddisen ;)

PS: Länka kan jag inte... *hmm*

Kommentarer
Postat av: carin

Jag antar givetvis utmaningen, men gör det i helgen...



trevlig helg!



kram C

2008-11-14 @ 15:55:22
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Jessica

Men vad skoj att du är en sådan som räknar saker, jag räknar nämligen skitofta saker, fast jag glömde till och med bort det där jag skrev min lista, eftersom det inte ens är nåt jag reflekterar över längre. Fast det verkar synd att slänga saker som går att äta, bättre att bara fylla på :)

2008-11-16 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0