sim, soppa och mysmys

Idag har vi varit på babysim igen. Lilla A verkligen älskar det! Idag dök hon igen och "simmade" även en liten bit under vattnet! Kul kul! Hon flinar mest och ser allmänt nöjd ut hela tiden, det är gött. Nästa vecka ska vi satsa på att åka rutchkanan. Jag kände jag ville vänta med det lite så det inte blir för mycket för henne på en gång. Det hinns med det också...

Ikväll får lilla A och jag besök av min gamla kollega Linda. Vi ska laga fisksoppa ihop, snacka och titta på TV. Det är fint med sällskap när Tobbe är nere i Lund en sväng. Annars också förståss.

Annars inte så mycket nytt under solen. Vi myser på och jag försöker ta vara på den här tiden som jag får vara hemma med lilla A. Det är fantastiskt och jag är glad att jag lever i Sverige där föräldrar får möjligheterna att vara hemma med sina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0