Tre poäng...

...till FF idag! Tack för det!

Igår var lilla A och jag på sångstund på öppna förskolan. Bara för pyttingar upp till sex månader. Det var kul tyckte lilla A. Iallafall halva sångstunden. Sedan blev hon hungrig och då är det svårt att koncentrera sig på sången såklart :) Många kompisar från föräldragruppen var där också. Det är så roligt att ha kommit med i en föräldragrupp som funkar så bra som vår gör. Vi träffas varje vecka på olika ställen, fikar, pratar och har det allmänt mysigt. Jag hoppas och tror att våra barn kommer ha mycket roligt tillsammans framöver! Från den äldsta till den yngsta i gruppen skiljer det mindre än en månad så vi har till och med pratat om att ha gemensamt födelsedagsfirande för dem, på någon dag ingen fyller. Det tror jag på.

Här lite foton från gårdagen:

 
"Man kan ju se både sig själv och polarna i spegeln. Cool!"


"Hörrödu, den där fisken är min. Men du kan väl få låna den en stund då da."


Söta kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0