matproblem

Idag är ingen bra dag. Lilla A äter dåligt sedan ett par dagar tillbaka, vilket stressar mig något oerhört. Det i sin tur känner säkert hon av, vilket förmodligen inte gör saken bättre. När hon är vaken är hon dock pigg och glad som vanligt. Jag har ingen aning om vad det är som gör att hon inte vill äta lika mycket och lika ofta längre, kanske är det en ny fas? Kanske har hon tröttnat på bröstmjölk? Kanske är problemet något annat? Det får mig i vilket fall som helst att må ganska dåligt och om det fortsätter såhär ytterligare ett par dagar så tänker jag ringa till BVC för råd. Om man nu kan få något vettigt råd av tanten vi har där... Det hela gör mig irriterad vilket jag känner går ut över finaste fina lilla A och det vill jag ju inte. Önskar att T var hemma så att jag bara kunde gå hemifrån en liten stund utan barn. Men han kommer inte hem förrän i morgonkväll efter ännu en vecka i Malmö. Jag får försöka samla alla mina krafter och försöka orka vara världens bästa mamma, den mamma som jag vill vara till världens bästa unge!

Kommentarer
Postat av: U

Önskar jag kunde hjälpa dig lite och barnvakta gulle-A så du fick andrum. Men idag kan jag inte...

2008-10-01 @ 14:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0