bodycakes

Igår kroppkakemiddag hos mamma och Berra. Maj gådd, det var helt gudomligt gott! Fem och en halv (ni vet, jag kan ju inte äta exakt fem pga min jävulska siffernoja) kroppkaka och två portioner äppelpaj med vaniljsås senare kände jag mig som en huggorm som precis ätit ett jävligt stort byte. Det enda jag orkade med var att sitta i soffan och päsa, klappa mig på magen och jämra mig lite. Men är det kroppkakemiddag, vilket inte är så ofta, så ska det ätas med råge. Min käre bror och tävlingsmänniskan nummer ett åt som vanligt flest, den här gången tio stycken. Men han orkade naturligtvis med äppelpaj också och när han åkte hem mumlade han nåt om att han nog skulle käka pyttipanna till kvällsmat. Och ja, jag skulle inte bli förvånad om han gjorde det. 
Idag ska vi till BVC för mätning och vägning av lilla A. Hos pappa ställde jag mig på den något opålitliga vågen med henne och då vägde hon 7.1 kg. Hon växer på bra min lilla skatt...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Nja,det blev ingen pytt.Men däremot en sexa tullamore att runda av festen med.

2008-10-20 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0