and that´s the way it is

Sedan lilla A kom till världen har mitt känsloliv åkt bergochdalbana, mina prioriteringar skakats om och mycket som förr var så viktigt har mist sin betydelse. Att få barn är förmodligen det mest omvälvande man kan vara med om! I samma ögonblick jag fick upp min dotter på magen så förändrades min värld. Jag älskade denna lilla människa så mycket som jag trodde var möjligt. Så fel jag hade. Kärleken blir bara större och större för varje dag som går, ju mer jag lär känna henne. För varje litet leende, litet joller, för varje stund av närhet jag får av henne desto mer älskar jag henne. Det är gränslöst! För mig finns det ingenting som kan slå känslan av att vara mamma, det är min bestämda övertygelse i detta nu och det är något jag önskar att alla kvinnor som vill och kan ska få uppleva!


Kommentarer
Postat av: U

Så vackert beskrivet att jag blir alldeles rörd! Fortsätt blogga fröken Kihl!

2008-09-15 @ 22:35:27
Postat av: Maria

Underbart var ordet!!

Ser er gärna snart igen?!

Kram

2008-09-17 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0