babysim och dopdagsuppvaktning

Idag var det dags för babysim igen. Förra veckan var vi inte eftersom lilla A vaccinerades då, så nu var vi sugna på bad igen. Särskilt eftersom vi hade hört att kompisarna hade fått testa att dyka förra veckan. Lilla A njöt i fulla drag i bassängen, det märks verkligen att hon älskar babysimmet! Vi testade att dyka en gång och det gick bra. A såg en aning förvånad ut när hon kom upp över vattenytan igen men det var inte några sura miner. Härligt!

 "Att åka badring är inte heller så tokigt, tycker lilla A"

Efter badet åkte jag och A till finaste brorsbarnet E som hade ettårig dopdag idag. Jag och T är stolta faddrar till henne och ville såklart uppmärksamma dopdagen. Dessutom är det alltid lika trevligt att besöka familjen Kihl! Vi blev bjudna på god fika och sedan middag på det. Tack snälla N för det!! Finaste E underhöll oss alla i vanlig ordning. Hon kan konsten att roa och charma alla i sin omgivning!

 På dopdagen för ett år sedan!

På lördag ska lilla A döpas i samma dopklänning som E och som även jag och min bror som ska vara fadder har döpts i! Då är det hon som ska se ut som en liten prinsessbakelse :)

Kommentarer
Postat av: Marie A

Du skriver verkligen jättebra! Man blir alldeles rörd i hjärtat! Kommer besöka din blogg måååånga gånger framöver! Kram

2008-09-30 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0