Bloggdebuten!

Hej! Jag läser dagligen ett gäng trevliga bloggar, både nära vänners, vänners och okända människors. Har en tid funderat på att starta en blogg själv men har aldrig kommit längre än till tanken...förrän nu. Det återstår att se om den här bloggen finns kvar om en vecka, kanske drabbas jag av prestationsångest och lägger ner den direkt. Möjligen finns den kvar en längre tid. Tanken är att jag ska kunna skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv som nybliven mamma till finaste lilla A. Tanken är också att mina fina vänner som finns utspridda lite här och där i vårt avlånga land kan få lite uppdateringar om hur det Kihlska livet rullar på...

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli roligt att följa din blogg, blir säkert kanon. Måste ge dig lite prestationsångest :0)Kram

2008-09-15 @ 21:19:04
Postat av: Sandra

Ska som tidigare insändare skrivit... bli mycket roligt att läsa trots att vi ses ca 3 gånger/vecka...

Kram

2008-09-29 @ 23:03:06
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0