Främmande fågel

Jag är ingen följatvseriesombörjarvidklockanniopåkvällentjej. Jag är mer en somnaitvsoffantidigttjej. Men hör och häpna, jag lyckades se hela avsnitt ett av Främmande fågel med ursnygga Eva Röse ikväll! Dessutom var det riktigt bra. Nu ska jag bara försöka komma ihåg att se resterande tre delar i serien. För ni vet att det är inte bara i boobsen man har mjölk som nybliven mamma, även i hjärnan rinner den till. Och då glömmer man lite av varje. Till exempel när bra program på tv börjar.

Tittade även på Idol och kunde konstatera att till och med jag hade kunnat göra ett bättre framförande än vissa där. Och jag sjunger inte gärna offentligt såvida det inte är för barnen på jobbet eller på fyllan... Kunde också konstatera att herr Bagge har någon slags utstrålning som faller mig på läppen. Jag tycker han är lite fin helt klart.

För övrigt har jag och A varit på babysim idag. Inte en sur min från varken mor eller dotter under hela simhallsbesöket. till skillnad från sist då A gjorde sin röst hörd över hela bygget. Tummen upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0