Tre månader!

Idag är det tre månader sedan finaste lilla A kom till världen. Tolv dagar över tiden behagade hon äntligen hitta ut och kära nån vad det var värt all väntan!! Men vad tiden går! Jag förstår inte att tre månader redan har passerat! Aldeles nyss så var hon bara en liten liten plutt som jag inte kände. Nu har hon lärt sig så otroligt mycket saker och hon kan kommunicera med en på de mest häpnadsväckande sätt. Det är helt fantastiskt! Det gäller bara att ta vara på tiden och njuta av varje dag som går. 
Idag på självaste månadsdagen har vi varit inne i stan och kikat lite, A och jag. Vi tog en fika med två mammor med bebisar i föräldragruppen. Det är skönt att ha träffat vänner som är i samma situation som en själv så att man kan ventilera sina funderingar med andra. Dessutom skönt att ha några att träffa på dagarna, det hade lätt blivit ensamt annars. Jag köpte vantar, mössa och mjukskor till godingen. Det behövs nu när höstluften börjat komma. Dessutom fick jag hem ett paket med ett par jeans, två bodys och en luvtröja som jag budat hem till A på tradera för bara 105 pix :)
Nu ska vi fortsätta dagen med att mysa till T kommer hem. Han är på så kallad "språkresa" i Tyskland över dagen och jag förväntar mig att han förrutom öl och vin även har köpt ett litet lager lakrits till mig...

Kommentarer
Postat av: Jessica Pi

Det är sån där skönt höstluft nu och det är bara gottigott. Jag har dock inte svårt att välja vilken kläduppsättning jag ska ha på det stora bröllopet! Måste bestämma mig senast imorgon, för sen rullar jag ut från garderoben och ner till Norris..hatar veckopendla..

2008-09-20 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0