tu blev ett

Helgens bröllop var hur fint som helst! Brudparet fick en urfin dag och de gifte sig i solens sken alldeles vid vattnet. När U & M kom gående mot alla oss gäster som stod där och bara väntade på dem så steg tårarna i inte bara mina ögon, de var så otroligt vackra! Efter själva vigselakten så hölls det fest i en lada med mycket god mat, trevliga människor och fina tal. Lilla A skötte sig med bravur men när det var dags för dans så tyckte T och jag att det var lite för hög volym för gosegullets öron så då begav vi oss hemåt. U, om du läser detta, jag hoppas att er dag hade allt som ni drömt om och vi på T-viken hoppas och tror att ni kommer leva ett hejdundrandes innehållsrikt, roligt, intressant och jäkligt lyckligt liv tillsammans forever and ever!!

Lilla A har nu upplevt ett bröllop och en begravning i magen och en möhippa (tur hon är en tjej så hon fick vara med ;) ), ett bröllop, ett dop, en trettioårsfest och en sextioårsfest utanför magen. Vart ska det här sluta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för att ni delade vår magiska bröllopsdag med oss! Jag får fortfarande nypa mig själv i armen för att förstå att det har hänt på riktigt. Ja, tänk vad lilla finaste A redan varit med om. Det är inte klokt! Största kramarna till er! Vi kan väl ses snart?!

2008-09-29 @ 21:30:05
Postat av: U

Oj, det var ju jag - U - som skrev. Men det förstod du väl?

2008-09-29 @ 21:30:34
Postat av: Emma

Absolut ses snart! Absolut!

2008-09-29 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0