så gick det

Noll hål gott folk, noll hål! Känns fint :) Dock en liten tillsägelse om att jag måste gå på lite mer med tandstickspetningen. Som om det var någon nyhet. Icke! Om ett par veckor ska jag dit igen och dra ut en visdomstand som ändå inte gör någon nytta. Lika bra att slippa eländet. Förra visdomstanden som skulle väck fick jag operera bort pga att den låg så nära en nerv. Men de detaljerna ska jag bespara er. Nu blir det en hederlig tandutdragning och det har jag gjort åtskilliga gånger förrut. Det blir bra.

I morgon ska jag försöka fixa en outfit till lördagens bröllop. Ute i god tid? Självklart inte! Stressad? Lite. Men det blir säkert bra det också. Lite höstfin (som det står på inbjudan att man ska vara) ska man väl ändå kunna bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0