nada

Har visst inte skrivit på några dagar. Vet inte om jag kanske börjar bli lite less på bloggandet. Det känns som att jag ändå inte har något intressant att skriva om.
Igår var vi iallafall och titta på ett sjuhelsikes fint hus. Det var vi och några miljoner människor till där. Så att ja, några större förhoppningar har vi nog inte.
Firade sedan farsgubben som fyllde år och vi intog älgstek och fika som var hur gott som helst.
Därefter avslutade jag kvällen med feberfrossa under en fleecefilt i TV-soffan. Framför en melodifestival som var rena dyngan.
Lilla A är pigg och frisk igen och nu hoppas vi för allt i världen att hon inte smittas av min förkylning. Håll tummarna, håll tummarna.


Kommentarer
Postat av: U

Neej! Inte bli less, du ska blogga mera! Mer recept, boktips och vardagen med lilla A! Den här bloggen är ju den första jag kollar varje dag!

2009-02-08 @ 18:45:14
Postat av: Sandra

Saknade er idag! Krya på er!

2009-02-10 @ 21:55:02
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0