solen i ögonen

Helgen i Skåne har varit kalasbra. Förkylningen var bättre och störde inte något nämnvärt. Lilla A premiäråkte pågatåget mellan Lund och Malmö men tyckte väl inte det var någon större upplevelse då hon sov hela vägen. Vi har ätit gott och haft det riktigt trevligt, träffat lilla As sysslingar och njutit av liten minisemester. Efter förkylningar och magsjuka på löpande band är vi nu back on track och hoppas få hålla oss friska ett tag framöver. Tack. Idag ska vi till öppna förskolan och hänga en stund med kompisarna. Simmet har vi sportlov ifrån. T åker till Stockholm torsdag till lördag så är det någon som har lust att hitta på något nån kväll där så bara hojta till. Lilla A och jag är öppna för de flesta förslag. Kanske en sconeskväll U?
På husfronten var vi och tittade på ett urfint hus förrförra veckan. Det stack dock iväg prismässigt så det fick vi säga tack och hej till. Igår tittade vi på ännu ett som också var finfint. Vi får se hur det går med det. Någon gång borde det ju vara vår tur liksom...

Kommentarer
Postat av: U

Härligt med Skånesemester! Pepparpeppar nu måste ni får vara friska.



Hade gärna ätit scones men jag är i Örebro då :(

2009-02-17 @ 11:45:43
Postat av: fru Olin

får man fråga vart ni kikar på hus? hade gärna hittat på nåt skoj nån av kvällarna, sitter ju oftast hemma själv.. men just de kvällarna du skrev har jag fullt upp.. en annan gång vore det trevligt att ses..

2009-02-17 @ 20:28:40
Postat av: fru Olin

undrar om ni kikat på samma hus som ett par vänner till oss då? i det nybyggda området i l-holm? typ rälsvägen eller lokvägen eller så?

det är trevligt område här söder om stan tycker jag, hoppas ni hittar ett hus snart som ni gillar om som hamnar ok i pris...

jag träffas gärna en dag, är ju nästan jämt hemma själv eftersom Lenny pluggar på annan ort.... bara hojta om en dag du kan så kan vi väl planera in nåt! jag har ju bil hemma varje dag nu, så om du vill kan jag köra in till dig...(var bor du förresten? vet faktikt inte riktigt vart du bor....)

2009-02-18 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0