tradera

Idag damp ett par byxor jag köpt på tradera åt lilla A ner i brevlådan. Och de var ljuvligt fina och som nya. Turkosrandiga med puffmudd i bensluten. De kommer sitta som en smäck på lilla A när hon har växt till sig en aning. Det är bra med tradera. Jag hänger där en stund i stort sätt varje dag. Varför betala fullpris när man kan få samma grej, visserligen begagnad men allt som oftast i fint skick, för en mindre summa. Nu handlar jag till fullpris i affärerna också men finns det chans att få grejer till schysst pris så tar jag den.

Kommentarer
Postat av: fru Olin

ja tradera är toppen.....

2009-02-03 @ 20:11:14
Postat av: Carin

Jag diggar hennes fina mössa!!

2009-02-04 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0