nja tack

Tjugohundranio är tänkt att bli ett sundare år för fröken Kihl än tjugohundraåtta var. Problemet såhär i början på året är att det finns Rocky Roads kvar sedan julhelgen (förmodligen enbart för att burken glömdes hemma hos mamma på julafton) samt chips och choklad sedan nyårsfirandet. Det är nu min karaktär sätts på hårda prov. Och jag är inte känd för att ha den bästa karaktären i stan. Fast idag kunde jag motstå fikabrödet på stan och tog bara en slät kopp te. Det blev värre när jag kom till mamma och hon hade bullat upp rejält med fika. Då roffade jag en hemligkakabit och en drömrulltårteskiva. För det är ju liksom inte schysst att tacka nej när någon har stått och donat fram allt det där. Visst?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du klarar detta, jag tror på dig :0)

2009-01-04 @ 09:54:04
Postat av: Carin

Skit i att vara nyttig, det kan du vara när du blir gammal...:-)

Jag blir gammal i juli så det är låååångt dit.



Sköt om er!

kram

2009-01-04 @ 15:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0