saknaden

Idag åker jag och lilla A till min mormor för att fika och prata lite, vi brukar göra det på onsdagarna. Jag har tänkt en del på min morfar de senaste dagarna. Önskar så att han fanns i livet och kunde vara med på våra onsdagar. Han skulle ha älskat att ha mig och lilla A där. Vi skulle ha skojat med varandra så som vi alltid gjorde. Vi skulle ha skrattat mycket och kanske hjälpts åt att lösa färdigt något korsord. Han har en plats i hjärtat som ingen någonsin kommer kunna ersätta. Älskade morfar!


Kommentarer
Postat av: Carin

Eftersom jag bara känner dig av de tre på bilden (hon den arga i bakgrunden känner jag inte heller) men litar till ditt ord så är detta en bild på tre fantastiskt härliga människor!! (Ja som sagt, jag vet ju inte vem den arga är...)



kramis!

2009-01-21 @ 17:03:22
Postat av: Sandra

Kul att ni kom med i kampanjen! =)

2009-01-21 @ 22:21:20
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0