låång låång kort kort låång

Idag skulle jag gått med lilla A till öppna förskolan och träffat vänner från föräldragruppen. Men det blir en dag hemma istället pga att lilla A är rosslig och körig i magen. Hon har legat och hostat och snurrat på sig i natt och förmodligen har hon sovit dåligt. Just nu ligger hon och sover förmiddag, lite tidigare än vad hon brukar, men det är väl natten som tagit ut sin rätt. Vi hoppas att hon blir pigg och kry till helgen då det är tänkt att vi ska åka ner till Lund och hälsa på lite släkt på T:s håll. Blir hon inte det får vi mysa hemma istället. Hon får bestämma helt enkelt!

Ikväll ska jag snöra på mig basketdojorna för första gången sedan lilla A kom till världen. Den senaste träningen tror jag jag gjorde när jag var i v.12. Sedan vågade jag inte fortsätta längre eftersom basket trots allt är en väldigt fysisk sport. Nu är ambitionen att träna två gånger i veckan. Vi får se hur det går. Det lär bli tufft första gångerna iallafall, med tanke på att jag inte tränat på så länge.

Något annat jag har varit sugen på den senaste tiden är att dansa. Ut och bugga och foxtrotta alltså. Det är ruskigt kul! Tyvärr är inte T det minsta intresserad. Men what the heck, han kan ju vara hemma med lilla A medan jag svänger de lurviga! Om någon har lust att hänga på så hojta till! Om inte annat så får jag väl dra med mig min mor, hon är riktigt dansant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0