one week to go

Okej. Nu peppar jag mig själv inför sista veckan av föräldraledighet innan jobbstarten den 3:e augusti. Jag har inget inbokat i kalendern utan tänker ta dagarna som de kommer. Mest bara lata mig är tanken. Jag vill gärna åka en tur till Kosta outlet samt spana in lite loppisar på Öland också. Kanske spendera någon dag på stranden om vädret tillåter. Gosa en jäkla massa med finaste lilla A naturligtvis! Jobbet kommer bli bra och kul bara jag kommer in i det. Det är förmodligen nu innan som det är som mest jobbigt. I tanken. Jag börjar resterande ledighet med 30 + 30 = 60-årsfest ikväll. Jag hoppas på en fin och glad och rolig sommarkväll med gamla vänner som jag inte har träffat på alldeles för länge. Jag tänker lite gott i glaset och så sovmorgon i morgon. Jag tänker att sämre kan man ha det.

Kommentarer
Postat av: U

Jag vill också till Kosta outlet!

2009-07-26 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0