det bultar och det bankar

Ibland, ganska ofta, undrar jag hur mycket kärlek ett hjärta kan rymma. Mitt hjärta rymmer kärlek av en storlek som är obeskrivbar. Det finns inga ord som räcker till. Inte ett enda. Förmodligen kan ni tycka att det är ett jäkla tjat här om hur mycket hon betyder och hur mycket jag älskar henne och bla bla bla. Men det är så det är just nu. Hon är lyckan. Solskenet. Karamellen. Hon är livet.


Powernap på mattan med mammans hemsydda filur som kudde. Sötast.


"Eh hej mamma, du behöver inte några påsar?"


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker det är fantastisk att läsa om kärleken och alla Alices påhitt, så fortsätt med det. I just love it!

2009-06-07 @ 18:39:07
Postat av: Carin

Hon är ljuvlig!!

2009-06-08 @ 10:57:17
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: U

Sötaste söta! Tänk vad hon kommer krossa många hjärtan i Kalmar på 20-talet

2009-06-08 @ 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0