baklängesframsteg

Bomber och granater, här händer det grejer vettni. Idag har lilla A tagit sig fram på mage, dock baklänges men ändå. Hon backade och backade och ögonen glittrade och hon jollrade. Plötsligt vad magläge helt okej. Till slut hade hon backat in under sin matstol och där var det ju mysigt och roligt en liten stund. Fast mattan låg i vägen och så kom hon inte längre. Då blev det tråkigt igen. Ska bli mycket intressant att se vad hon gör när jag lägger henne på mage igen i morgon. Hur som helst så är jag mäkta stolt över min lilla tös och kanske kommer hon snart på hur hon ska göra för att ta sig framåt också. De senaste dagarna har hon gjort stora framsteg med armarna och höjer med hjälp av dem överkroppen mycket mer än tidigare. Heja lilla A. Du behöver nog inte sitta på en filt hela livet ;)

 Sittläge är fortfarande roligast. I kombination med klossar kan det bli en riktig höjdare. Jag bygger torn och lilla A river dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0