dracula

Lilla A vill å det bestämdaste inte att man tittar och känner i hennes mun efter nya tänder. Idag fick jag dock göra det och vad kände jag, jo två tänder där uppe som hade kommit ner en ganska bra bit. Inte mittänderna dock, utan de bredvid dem. Där har vi förmodligen förklaringen till varför hon har varit grinigare än vad hon brukar vara nu en period.
Förra veckan var vi på återbesök angående hennes höfter. De röntgades och sedan fick vi gå till ortopeden för att vänta på "domen". Svaret löd: friskförklarad! Så jäkla skönt! Jag hade läst i en tidning om en liten flicka som också legat i rosenskena och som på återbesöket fick reda på att hon var tvungen till nio månaders ytterligare behandling. Nio månader! Tack gode gud att vi slapp det!
Statusen på "tasigframandet" är ungefär densamma. Ingen bådska här inte.

Kommentarer
Postat av: U

Skönt att ha dig tillbaka bloggandes! Å du måste kolla en ny blogg som jag hittat... en elevs kusinbarn bloggas det om och hon har också rosenskena. Kolla in wintsth.blogg.se helt ljuvliga bilder!

2009-03-18 @ 18:28:00
Postat av: Anonym

Nej, www.winsth.blogg.se var det ju!

2009-03-18 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0