småpluttar

I fredags åkte lilla A och jag till fina vännen Mia och hennes lilla Wilmaplutt som nu blivit drygt tre månader. Det var så kul att äntligen träffas! Wilmaplutten som hade bråttom ut till världen och föddes fem veckor för tidigt och bara vägde strax över två kilo när hon kom hade nu fördubblat sin vikt, men var ändå som en liten nyfödd storleksmässigt. Lilla A blev hux flux väldigt stor fast hon ju också egentligen bara är en liten plutt :) Hur som helst så var det hur mysigt som helst att prataprata, vagnrulla, äta gott och bara vara i gott sällskap! Vi hoppas att snart kunna träffas igen!

 Storplutt och lillplutt :)

Bättre sent än aldrig så vill jag såklart också välkomna fina vännen Us son till världen. Idag är han en vecka gammal och lilla A och jag längtar efter en dejt och lite vagnrullning snart :) Det ska bli finfint att få träffa underverket som jag följt genom en växande mage!


Kommentarer
Postat av: Carin

Shit, Lilla A verkar jättestor mot den lilla Plutten. Å ändå så är hon så liten så liten!

Hoppas att allt är bra med La Familia annars!

STOR KRAM FRÅN BÄSTKUSTEN

2009-05-15 @ 08:59:43
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0