jag beordrar er

Hej. Har ni missat Melissa Horn så gör ni som jag säger och klickar er bums in på www.melissahorn.se och därefter in på hennes myspacesida. Där finns ett par av hennes fantastiska låtar. Jag säger rösten. Rösten! Den dundrar in i mitt hjärta på en millisekund. Igår spelade hon på Pipes, jag var där och det var en av de bästa spelningar jag har varit på. Hon briljerade och berörde med sin gudomliga röst och sitt mellansnack och hon var tydligt rörd över publikens varma mottagande. Det var en kväll jag kommer kunna leva på länge. Magiskt!

Kommentarer
Postat av: Carin

TACK för tipset!!

Hon är ju fantastisk!! Måste köpa skivan!

kram på dig

2009-11-23 @ 20:16:53
Postat av: Maria

Ja det var underbart, brukar tänka på det när man är lite nere!! Å bara att lyssna på henne gör en direkt på andra tankar :)

Kram vännen!

/maria

2010-01-24 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0