simply the best

Min kära pappa är den bästa pappan! Han är glad och bullrig och skrattar en massa. När jag var liten stod jag alltid tätt intill honom när han rakade sig. När jag känner doften av raklödder tänker jag alltid på pappa och på att han alltid satte en klick på min lilla barnnäsa där och då. När jag var en tvärhand hög hade han stort burrigt skägg. Men så en dag när han kom hem så var allt bortrakat. Jag gömde mig under bordet och ville ha min pappa tillbaka. Han med burrskägget. Idag hade pappa raggarmustasch när jag kom ner för att fira honom. Jag har fnissat gott åt det halva kvällen. Pappa med raggarmustasch - fint det där att allt klär en skönhet!

 Puss pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0