Dag 07 - Min bästa vän

En bästa vän. Så gott att ha. Att anförtro sina innersta tankar till. Att dela det mesta med. Jag har haft många goda vänner genom åren, vänner som jag har delat min uppväxt, tonår, ungdom och numera vuxenliv tillsammans med. Vänner som jag delar många av mina gladaste, finaste, tokigaste och också ledsammaste minnen tillsammans med. Vänner som jag inte hade klarat mig utan. Ett par av dem har också varit mina bästa vänner, där och då.
Idag har jag ingen bästabästis. Det var många år sedan. Däremot har jag många finaste fina vänner utspridda lite runtom i landet. Några långt bort, några nära, alla kära! Jag hoppas att de alla vet hur betydelsefulla de är för mig. Hur högt jag aktar och värdesätter dem. Älskar dem. Det går ibland långt mellan gångerna då vi hörs men i samma ögonblick vi gör det så är det som om den där tiden aldrig passerat. Som om det var igår vi träffades och skapade minnen. Så nära.

Mina finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0