Dag 12 - I min handväska

Jag är absolut inte någon handväsketjej. Förstår inte den där kääärleken till snygga handväskor som många har. Jag bär alltid börs och nycklar i mina jackfickor. Där samsas de allt som oftast med lite gammalt godispapper, ett lypsyl, kanske en påse tuggummi och någon tampong om det är den tiden i månaden. Jackor med stora, alternativt många fickor, är bra.
Till jobbet har jag min bruna Kånkenrygga som jag älskar. I den har jag kalendern, frukt, anteckningsblock, pennor, nässpray, tamponger och lite allmänt småkrafs.

Ibland händer det dock att hänger på mig en handväska. Till exempel om jag ska ut en sommarkväll och jacka inte behövs. Jag har en liten svart sak som jag köpte i Ullared för typ 69.90 och den är helt okej, om än inte den snyggaste i världshistorien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0