Dag 13 - Den här veckan

Hurra hurra för en vecka som innebär början på julledigheten. Bästa bästa!
Jobb måndag till onsdag. Vi myser mest med film, julpyssel, spel och pulkaåkning. Det är fint. En stor affär har påbörjats också. Ojojoj.
På torsdag blir det sista rycket med städning, paketinslagning och på kvällen uppesittarkväll med käk och bingolotto. Jorå.
Julafton firar vi hos mamma och Berra med Kalle Anka, julbord i toppklass, julklappar och allmänt mys.
På juldagen bär det av till pappa och Eva för julmiddag, mer julklappar och myspys.
Annandagen spenderar vi hos Ts syster med familj i Mönsterås. Ännu mer julklappar blir det liksom mat (förhoppningsvis något annat än julmat) och bus med kusinerna.

Det är mycket åkande hit och dit men jag ser fram emot det. Att få träffa de käraste närmsta. Och med barn blir julen på något sätt sådär speciell igen, som den var när jag själv var barn. Jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: mammatajkon

hus på g?



berätta mera i så fall........nyfiken.

Vore verkligen kul att ses vid tillfälle. över en kopp kaffe. så kunde barnen leka lite. är du ledig mellandagarna? det är jag. hojta om du har tid!

2010-12-21 @ 22:37:32
URL: http://www.mammatajkon.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag tänkte också hus! Eller 4 månader i Thailand hela familjen :) Jag tycker er julladdning låter finfin. Jag ska försöka hitta lite egna traditioner till nästa år när Wille är lite mer rörlig och vaken :)

2010-12-22 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0