pappamys

Idag har lilla A varit hemma med T som är pappaledig ett gäng onsdagar framöver. Lilla A som varit antipappig och bara ropat mamma mamma mamma hela kvällarna har haft en superfin dag med far sin. Noll gnäll och mycket skratt och bus. Gilla! När jag kom hem så fick jag den sedvanliga bamsekramen men sedan fortsatte hon bokläsandet och springtävlingen med T. Inget "hänga- i-mammas-byxben-och-ignorera-pappa" här inte. Nepp nepp. Jag fick i godan ro gå på toa alldeles själv och pyssla med mitt utan ett barn på höften, medan far och dotter lekte kurragömma. Det känns så gott att lilla A och T ska ha en massa lediga onsdagar tillsammans som de kan tighta till sig på!


Kommentarer
Postat av: Carin

Så mysigt med en far-dotter dag, tror att både du och jag också njuter av sånt....



Hoppas att allt är bra med er annars?!?!



kram

2010-02-28 @ 19:43:30
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0