vi lever

Jag skrev just ett långt inlägg som plötsligt bara kom bort någonstans på vägen. Hur som helst, vi lever och har det gott fast jag somnar mest i soffan var och varannan kväll. Efterjobbettiden med lilla A är helig, vi läser, play-dooar, dansar till favoritsångerna och räkna tår. Med mera. Lilla A har tagit fasta på det där med räknandet och en morgon hörde jag henne ligga i sin säng och "räkna" "e, åå, ee...". Gullfian.

Jag längtar efter att se gräs, höra vårfågelkvitter och känna vårvindar i håret. Snälla vintern, släpp ditt grepp om oss nu. Jag vill ha vår!


Kommentarer
Postat av: Carin

Åhhh ni är tillbaka, har saknat er!!!

Jag vill också ha vår...NU!!!



kram å trevlig helg!

2010-02-11 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0