long time no see

Hej och oj och gott nytt år. Det var inte igår. Ett pajat modem har satt stopp för mitt internetande i bra många dagar. Hur som helst så har vi haft en skön julledighet i familj och goda vänners lag. Jag har inte avgett några nyårslöften men tänker att jag vill läsa fler böcker 2010 än vad jag gjorde förra året, vilket var ett riktigt uselt bokläsarår för min del. Jag tänker också fortsätta med att försöka vara en bra mamma till finaste lilla A. Vara där, närvarande, inte gnälla, ge många pussar och kramar och oändligt mycket kärlek. Leka och finnas till.
Jag tänker att jag skulle kunna bli lite sundare med kosten. Jag skulle vilja börja studsa lite boll eller nåt och komma i form. Fasta till hullelullet lite så att säga. Kanske köpa ett par joggingskor...
Jag tänker att 2010 ska bjuda på Lassekonsert med finaste vännen J. En återupplevelse av hans Borgholmsspelning för några år sedan. J och jag och ett gungande hav. Det skulle vara fint det. Melissa Horn skulle också gärna få bjuda på spelning igen. Hon är grym.
Att få följa lilla As framsteg är en välsignelse och lycka. Hon gör mig innerligt glad varje dag. Jag undrar över allt hon kommer lära sig det här året. Vilken liten 2½-åring kommer hon vara om ett år?
Jag tänker att 2010 kommer blir ett bra år. Ett år med ro och kärlek. Det vill jag ha.

Gott Nytt 2010 kära vänner!

 Ett av mina favoritfoton! Lilla A på promenad i Lunds stadspark, i decemberslask till lilla damens lycka. Då kan man ju plaska...

 "Nganga" - kanske det roligaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Carin

Att vara en bra mamma för lilla A kommer inte bli några problem, den kärlek till henne lyser tydligt igenom i hela bloggen. Den lilla rackarungen kan skatta sig lycklig som har en sån närvarande mamma,vi som har det blir trygga varelser när vi blir äldre.



Må väl å gå på både Lasse och Melissa, I´ll try 2 do that!

kram

2010-01-06 @ 12:36:17
URL: http://olofsbergsv.blogspot.com
Postat av: Jenny

tror du kommer infria allt det där...



Jag ska i alla fall ´hjälpa till med ett löfte... Lasse+Jenny+Emma+Borgholm= SANT

2010-01-06 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0