frihet

Semestern är här! Som jag har gått och väntat och längtat efter idag i flera veckor nu. Räknat ner. Tyckt att det har varit en halv evighet kvar. Segat mig igenom lugna dagar på jobbet. Men nu äntligen! Jag hoppas vädret vill fortsätta visa sig från sin bästa sida så att lilla familjen kan spendera sköna dagar på stranden. Lite dagsutflykter hemikring blir det liksom en tur till vackra Österlen ett par dagar. En del turer till Öland tänker jag också att det blir. I övrigt blir det lata dagar hemma i vackra sommarstaden där det ju finns många platser att ladda batterierna på. Vi bor ju trots allt mitt i ett sommarparadis.
Lilla A började semestern med hög feber som har dämpat sig lite under dagen, tack och lov. Emellanåt har hon visat sig vanliga pigga jag och bjudit mig kaffe på sängen. Man tackar! På förskolan sa de att flera barn hade varit hemma på grund av febertoppar som hållit i sig upp emot två dygn. Förhoppningsvis är hon alltså feberfri och kry snart igen. Lilla älsklingen.

 Kolla sandslottet! Många sådana vill vi göra på semestern! (För övrigt är lilla A ovanligt pretty in pink)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0