Hej F!


Hej! Upptäckande is the shit! På fotot nedan är jag ungefär lika gammal som du är nu och som du ser så inventerar jag morfars jordgubbsplantor. Fast ja, mest var jag ute efter att speka runt med fingrarna i jorden. Du vet, det är ju så spännande att få känna och smaka på allt nytt. Att bli riktigt smutsig är också härligt. Ta alla chanser till det! Jag såg på din mammas blogg att du också haft närkontakt med någon sand eller grusgång av något slag. Spännande, visst! Du får komma hit och gräva lite i min sandlåda någon dag. Jag kan lära dig allt jag kan om jag är på det humöret. Om jag är riktigt snäll kan du få låna hink och spade också.
Vinkvink och eventuellt en puss / Lilla A


Kommentarer
Postat av: F

Hej A! Jag kommer gärna, på bilden är jag faktiskt i din mormors trädgård, alltså Krusen. Jag vill gärna smutsa ner mig så mycket som möjligt så jag kommer gärna på sandlådehäng. Det var ju väldigt trevligt sist vi sågs!!! Jag vill lära mig allt du kan! Vinkvink och en snorig puss kan du också få!

2010-05-12 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0